Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

From screen to cart: Unpacking the moderating role of sale proneness in product placement-driven impulse buying

Repozitář DSpace/Manakin


Find Full text Export to RefWorks
   

 

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Citace ČSN ISO 690:2011

Citace článku v časopise:
KIM, Anh Dao, Phi Hung TRUONG, Michal PILÍK a Duc Sinh HOANG. From screen to cart: Unpacking the moderating role of sale proneness in product placement-driven impulse buying. Services Marketing Quarterly [online]. 2025 [cit. 2025-12-06]. ISSN 1533-2969. Dostupné z: https://www.tandfonline.com/doi/epdf/10.1080/15332969.2025.2517003?needAccess=true.

Tyto citace vytvořil software a mohou obsahovat chyby. Pro ověření přesnosti si nastudujte příslušnou citační normu nebo příručku.

Související články

Attribution 4.0 International Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je Attribution 4.0 International