Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

How to drive brand engagement and EWOM intention in social commerce: A competitive strategy for the emerging market

Repozitář DSpace/Manakin


Find Full text Export to RefWorks
   

 

Soubory tohoto záznamu

Citace ČSN ISO 690:2011

Citace článku v časopise:
PHAN, Quyen, Tan Nhat PHAM a Luong Hoang Lien NGUYEN. How to drive brand engagement and EWOM intention in social commerce: A competitive strategy for the emerging market. Journal of Competitiveness [online]. 2020, vol. 12, iss. 3, s. 136-155. [cit. 2024-04-24]. ISSN 1804-171X. Dostupné z: https://www.cjournal.cz/index.php?hid=clanek&bid=archiv&cid=379&cp=.

Tyto citace vytvořil software a mohou obsahovat chyby. Pro ověření přesnosti si nastudujte příslušnou citační normu nebo příručku.

Související články

Attribution 4.0 International Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je Attribution 4.0 International