Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

Standardization in services: Assessing the impact on customer satisfaction

Repozitář DSpace/Manakin


Find Full text Export to RefWorks
   

 

Soubory tohoto záznamu

Citace ČSN ISO 690:2011

Citace článku v časopise:
KOVAL, Oksana, Stephen NABARESEH a Felicita CHROMJAKOVÁ. Standardization in services: Assessing the impact on customer satisfaction. E a M: Ekonomie a Management [online]. 2019, vol. 22, iss. 3, s. 186-203. [cit. 2021-04-12]. ISSN 1212-3609. Dostupné z: https://dspace.tul.cz/bitstream/handle/15240/153581/EM_3_2019_12.pdf.

Tyto citace vytvořil software a mohou obsahovat chyby. Pro ověření přesnosti si nastudujte příslušnou citační normu nebo příručku.

Související články

Attribution-NonCommercial 4.0 International Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je Attribution-NonCommercial 4.0 International