Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

Customer Relationship Management (CRM) in small and medium tourism enterprises: A dynamic capabilities perspective

Repozitář DSpace/Manakin


Find Full text Export to RefWorks
   

 

Soubory tohoto záznamu

Citace ČSN ISO 690:2011

Citace článku v časopise:
NGO, Minh Vu, Drahomíra PAVELKOVÁ, Quyen Phu Thi PHAN a Ninh Van NGUYEN. Customer Relationship Management (CRM) in small and medium tourism enterprises: A dynamic capabilities perspective. Tourism and Hospitality Management [online]. 2018, vol. 24, iss. 1, s. 63-86. [cit. 2021-07-25]. ISSN 1330-7533. Dostupné z: https://hrcak.srce.hr/200247.

Tyto citace vytvořil software a mohou obsahovat chyby. Pro ověření přesnosti si nastudujte příslušnou citační normu nebo příručku.

Související články

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International