Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

The importance and influence of country-of-origin on consumer brand perception

Repozitář DSpace/Manakin


Find Full text Export to RefWorks
   


Soubory tohoto záznamu

Citace ČSN ISO 690:2011

Citace článku v konferenčním sborníku:
LIŽBETINOVÁ, Lenka, Dagmar WEBEROVÁ a Peter ŠTARCHOŇ. The importance and influence of country-of-origin on consumer brand perception. In: Vision 2020: Innovation Management, Development Sustainability, and Competitive Economic Growth - Proceedings of the 28th International Business Information Management Association Conference, IBIMA 2016 [online]. Seville: International Business Information Management Association (IBIMA), 2016, s. 1710-1722. [cit. 2018-11-14]. Dostupné z: http://ibima.org/accepted-paper/the-importance-and-influence-of-country-of-origin-on-consumer-brand-perception/.

Tyto citace vytvořil software a mohou obsahovat chyby. Pro ověření přesnosti si nastudujte příslušnou citační normu nebo příručku.

Související články