Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

Mystery shopping jako nástroj marketingového výzkumu

Repozitář DSpace/Manakin

Zobrazit minimální záznam


dc.title Mystery shopping jako nástroj marketingového výzkumu cs
dc.title Mystery shopping as an instrument of marketing research en
dc.contributor.author Staňková, Pavla
dc.contributor.author Vaculíková, Marcela
dc.relation.ispartof E+M Ekonomie a Management
dc.identifier.issn 1212-3609 Scopus Sources, Sherpa/RoMEO, JCR
dc.date.issued 2007
utb.relation.volume 10
utb.relation.issue 1
dc.citation.spage 108
dc.citation.epage 113
dc.type article
dc.language.iso en
dc.publisher Technická univerzita v Liberci cs
dc.relation.uri http://www.ekonomie-management.cz/archiv/vyhledavani/detail/160-mystery-shopping-as-an-instrument-of-marketing-research/
dc.subject mystery coaching cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject kontrolní list cs
dc.subject agentury mystery shoppingu cs
dc.subject mystery coaching en
dc.subject mystery shopping en
dc.subject kontrolní list en
dc.subject agentury mystery shoppingu en
dc.description.abstract Článek pojednává o metodě marketingového výzkumu zvané mystery shopping. Mystery shopping je výzkumná metoda, jejíž princip vychází z tzv. utajeného nákupu, pomocí kterého je zjišťována úroveň prodeje a připravenost jednotlivých prodejních míst nebo pracovníků na příchod či telefonické oslovení potenciálním zákazníkem. Během výzkumu se sleduje nejen chování prodejců, ale rovněž i doba čekání, srozumitelnost, forma a provedení nabídky, interiér, atmosféra, vzhled a upravenost prodejce a další jevy, které ovlivňují úspěšnost prodejního procesu. cs
dc.description.abstract The paper deals with a research method called mystery shopping. Mystery shopping is a research method that is based on the principle of so-called secret shopping. During the research there is observed the seller?s behaviour and also the time spent waiting, comprehensibility, form and the realization of the offer, interior, atmosphere, visage and the neatness of seller and other features which can influence the success of selling process. Within the first part of our paper is characterized the definition of mystery coaching and mystery shopping, mystery shopping process and individual stages of realization of mystery shopping. Separate chapter contains the control sheet as the basic document for both purchaser and provider of mystery shopping. The second part presented advantages and disadvantages and limitations of mystery shopping and the situation of mystery shopping agencies in the Czech Republic. en
utb.faculty Faculty of Management and Economics
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1001540
utb.identifier.rivid RIV/70883521:28120/07:63506345
utb.identifier.obdid 15553610
utb.identifier.scopus 2-s2.0-34247115896
utb.source j-riv
dc.rights Attribution-NonCommercial 4.0 International
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.rights.access openAccess
utb.contributor.internalauthor Staňková, Pavla
Find Full text

Soubory tohoto záznamu

Zobrazit minimální záznam

Attribution-NonCommercial 4.0 International Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je Attribution-NonCommercial 4.0 International