Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

The effect of digital marketing adoption on SMEs sustainable growth: Empirical evidence from Ghana

Repozitář DSpace/Manakin


Find Full text Export to RefWorks
   

 

Soubory tohoto záznamu

Citace ČSN ISO 690:2011

Citace článku v časopise:
BRUCE, Emmanuel, Shurong ZHAO, Du YING, Yaqi MENG, John AMOAH a Sulemana Bankuoru EGALA. The effect of digital marketing adoption on SMEs sustainable growth: Empirical evidence from Ghana. Sustainability [online]. 2023, vol. 15, iss. 6 [cit. 2024-12-22]. ISSN 2071-1050. Dostupné z: https://www.mdpi.com/2071-1050/15/6/4760.

Tyto citace vytvořil software a mohou obsahovat chyby. Pro ověření přesnosti si nastudujte příslušnou citační normu nebo příručku.

Související články

Attribution 4.0 International Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je Attribution 4.0 International