Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

Výuka studentů prostřednictvím zpracovávání případové studie

Repozitář DSpace/Manakin

Zobrazit minimální záznam


dc.title Výuka studentů prostřednictvím zpracovávání případové studie cs
dc.title Teaching students: learning through doing case study en
dc.contributor.author Mandincová, Petra
dc.relation.ispartof Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku, VIII
dc.identifier.isbn 978-80-244-2374-6
dc.date.issued 2009
dc.citation.spage 187
dc.citation.epage 197
dc.event.title Conference on Qualitative Approaches and Methods in Human Science
dc.event.location Olomouc
utb.event.state-en Czech Republic
utb.event.state-cs Česká republika
dc.event.sdate 2009-01-19
dc.event.edate 2009-01-20
dc.type conferenceObject
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Palackého v Olomouci
dc.subject výuka psychologie cs
dc.subject vysoká škola cs
dc.subject umělecký obor cs
dc.subject případová studie cs
dc.subject teaching psychology en
dc.subject university en
dc.subject fine arts en
dc.subject case study en
dc.description.abstract Background: Výuka psychologie na vysoké škole by neměla přinášet jen teoretické poznatky, ale zároveň umožnit jejich aplikaci v souladu s tím kterým studijním oborem. Cíle: Při výuce psychologie u studentů výtvarných oborů lze považovat za nejdůležitější, aby v prakticky orientovaných seminářích zkoušeli uvažovat v psychologických souvislostech. Měli by se učit využívat poznatky psychologie v umělecké práci, učit se komunikovat ve skupině, vyjadřovat a sdílet emoce. Metody: Seminář absolvovalo doposud okolo 150 studentů, kteří se, v souvislosti s cíli semináře, měli pokusit při zpracovávání seminární práce o případovou studii životního příběhu, příp. skupiny. Závěry: Budeme prezentovat, jak si s daným úkolem studenti poradili, jaká volili témata, jak pracovali v týmu. Bude možné zhodnotit jejich rozvoj, stejně jako se pokusíme podat některé poznatky o tomto typu studentů. Uvedený způsob práce se studenty, který popíšeme, by bylo možné aplikovat i na jiných vysokých školách. cs
dc.description.abstract Background: Teaching of psychology is not about giving students only theoretical information but also knowledge which can be applied to their branch of study. Aims: The most important thing in teaching psychology for students of fine arts is to make them think about psychological connections. They should learn to use psychological knowledge in artistic practice, to communicate in a group, to express and share emotions. Methods: This seminar was attended by about 150 students, which had to try to do either personal or eventually group case study according to the goals of a seminar. Conclusion: We will present how students solved assigned schoolwork, what topics were chosen and also how they worked in teams. It will be possible to evaluate their development as well as give some information about this type of students. This way of working with students described here can be applicable at different universities as well. en
utb.faculty Faculty of Management and Economics
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1005130
utb.identifier.rivid RIV/70883521:28120/09:63508607!RIV10-MSM-28120___
utb.identifier.obdid 43861199
utb.identifier.wok 000279321500017
utb.source d-wok
dc.date.accessioned 2015-06-29T11:54:04Z
dc.date.available 2015-06-29T11:54:04Z
utb.contributor.internalauthor Mandincová, Petra
Find Full text

Soubory tohoto záznamu

Zobrazit minimální záznam