Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

The influence of brand avoidance on consumers purchasing decision

Repozitář DSpace/Manakin


Find Full text Export to RefWorks
   

 

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Citace ČSN ISO 690:2011

Citace článku v konferenčním sborníku:
SABOG, Aloysius, George Yaw BLUDO a Miloslava CHOVANCOVÁ. The influence of brand avoidance on consumers purchasing decision. In: Proceedings of the European Conference on Research Methods in Business and Management Studies [online]. Lisabon: Academic Conferences and Publishing International Limited, 2023, s. 272-279. [cit. 2024-09-18]. ISSN 2049-0968. Dostupné z: https://papers.academic-conferences.org/index.php/ecrm/article/view/1804.

Tyto citace vytvořil software a mohou obsahovat chyby. Pro ověření přesnosti si nastudujte příslušnou citační normu nebo příručku.

Související články

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International