Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

Analýza procesu autoregulace učení studentů pomáhajících profesí

Repozitář DSpace/Manakin

Zobrazit minimální záznam


dc.title Analýza procesu autoregulace učení studentů pomáhajících profesí cs
dc.title Self-Regulated Learning Process Analysis of Students in Helping Professions en
dc.contributor.author Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Švec, Vlastimil
dc.relation.ispartof Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů
dc.identifier.isbn 978-80-7315-214-7
dc.date.issued 2010
dc.event.location Brno
utb.event.state-en Czech Republic
utb.event.state-cs Česká republika
dc.type bookPart
dc.language.iso cs
dc.publisher Paido
dc.subject Self-regulated learning en
dc.subject auxiliary services professions en
dc.subject motivation en
dc.subject cogntive strategies en
dc.subject metacognitive strategies en
dc.subject self-efficacy en
dc.description.abstract Tato kapitola předkládá základní výsledky řešení grantového projektu GA ČR 406/09/1240 Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů pomáhajících profesí. Představuje optimalizovaný nástroj pro měření autoregulace učení vysokoškolských studentů. Vícerozměrná analýza rozptylu ukazuje na významné rozdíly v míře autoregulace učení (v kombinaci všech jejích oblastí, tj. motivační orientace, smysluplnosti studia, použití metakognitivních strategií a osobní zdatnosti) mezi muži a ženami(studenty a studentkami), podle věku a formy studia, studovaného oboru a ročníku. Potvrzuje také předpoklad, že studenti s vyšší mírou autoregulace učení dosahují lepších studijních výsledků. Výsledky analýz lze zahrnout do modifikované přípravy studentů pomáhajících profesí na FHS UTB ve Zlíně. cs
dc.description.abstract This chapter presents the basic results of the grant project GA CR 406/09/1240 Cognitive and Noncognitive Determinants of the Self-Regulated Learning Development for Auxiliary Services Professions´ Students. This study provides an optimized tool for measuring the level of self-regulated learning in university students. The multivariate analysis of variance showed statistically significant differences between gender groups, age categories and form of study, year and specialization on the combined dependent variables (self-efficacy, motivation orientation, metacognitive strategies and study value). High achieving students were more likely to engage in all self-regulated components than the low achieving ones. The results of the analysis can be integrated in a modified model for the professionally oriented preparation (education) of future workers in the auxiliary professions provided by FHS TBU in Zlín. en
utb.faculty Faculty of Humanities
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1006041
utb.identifier.rivid RIV/70883521:28150/10:43865601!RIV12-GA0-28150___
utb.identifier.obdid 43865615
utb.source c-riv
dc.date.accessioned 2016-04-28T10:37:37Z
dc.date.available 2016-04-28T10:37:37Z
dc.description.sponsorship P(GA406/09/1240)
dc.format.extent 123
utb.identifier.utb-sysno 63099
utb.identifier.nkp 5222912
utb.contributor.internalauthor Hrbáčková, Karla
utb.contributor.internalauthor Švec, Vlastimil
riv.obor AM
Find Full text

Soubory tohoto záznamu

Zobrazit minimální záznam