TBU Publications
Repository of TBU Publications

Od implicitních teorií výuky k implicitním pedagogickým znalostem

DSpace Repository

Show simple item record


dc.title Od implicitních teorií výuky k implicitním pedagogickým znalostem cs
dc.title From implicit theories of teaching to implicit educational knowledge en
dc.contributor.author Švec, Vlastimil
dc.contributor.author Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Chudý, Štefan
dc.identifier.isbn 80-7315-092-1
dc.date.issued 2005
dc.type book
dc.language.iso cs
dc.publisher Paido
dc.subject implicit theories en
dc.subject educational situation en
dc.subject self-reflection en
dc.subject imlicit knowledge en
dc.description.abstract Monografie je pojatá jako soubor prací. Základním tématem všech prací je popis implicitních dovedností, integrující tři klíčové pojmy: implicitné teorie, pedagogické situace a pedagogické zkušeností. cs
dc.description.abstract Book was writen as a final output from grant. In this book authors presented new facts from theoriy about implicit knowledge as a process. The main domenes are: implicit theories, educational situation, self-reflection. en
utb.faculty University Institute
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1004477
utb.identifier.rivid RIV/70883521:28610/05:63503691!RIV06-GA0-28610___
utb.identifier.obdid 13554055
utb.source b-riv
dc.date.accessioned 2015-05-27T12:17:27Z
dc.date.available 2015-05-27T12:17:27Z
dc.description.sponsorship P(GA406/02/1247)
dc.format.extent 100
utb.identifier.utb-sysno 25016
utb.identifier.nkp 002112402
utb.contributor.internalauthor Švec, Vlastimil
utb.contributor.internalauthor Hrbáčková, Karla
utb.contributor.internalauthor Chudý, Štefan
Find Full text

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

Show simple item record