Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

Motivations and consequences of psychological ownership in rental commerce: evidence from the Gen Z consumers

Repozitář DSpace/Manakin


Find Full text Export to RefWorks
   

 

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Citace ČSN ISO 690:2011

Citace článku v časopise:
RATILLA, Mark, Sandeep Kumar DEY, Michael Adu KWARTENG a Miloslava CHOVANCOVÁ. Motivations and consequences of psychological ownership in rental commerce: evidence from the Gen Z consumers. International Journal of Electronic Marketing and Retailing [online]. 2025, vol. 16, iss. 4, s. 442-464. [cit. 2025-11-28]. ISSN 1741-1033. Dostupné z: https://www.inderscienceonline.com/doi/abs/10.1504/IJEMR.2025.147482.

Tyto citace vytvořil software a mohou obsahovat chyby. Pro ověření přesnosti si nastudujte příslušnou citační normu nebo příručku.

Související články