Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

Boosting customers’ e-word of mouth in online shopping platforms: the role of artificial intelligence through a mixed-methods approach − a Vietnamese perspective

Repozitář DSpace/Manakin


Find Full text Export to RefWorks
   

 

Soubory tohoto záznamu

Citace ČSN ISO 690:2011

Citace článku v časopise:
NGUYEN, Thanh Khuong, Nhat Tan PHAM, Vo Thi NGOC THUY a Michal PILÍK. Boosting customers’ e-word of mouth in online shopping platforms: the role of artificial intelligence through a mixed-methods approach − a Vietnamese perspective. Journal of Asia Business Studies [online]. 2025 [cit. 2025-06-26]. ISSN 1558-7894. Dostupné z: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/jabs-08-2024-0476/full/html.

Tyto citace vytvořil software a mohou obsahovat chyby. Pro ověření přesnosti si nastudujte příslušnou citační normu nebo příručku.

Související články