Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

The influence of audio marketing on fashion stores among generation Z: Case study in the highly competitive environment of the V4 group

Repozitář DSpace/Manakin


Find Full text Export to RefWorks
   

 

Soubory tohoto záznamu

Citace ČSN ISO 690:2011

Citace článku v časopise:
FAFÍLEK, Michael, Magdaléna RYBOVÁ a Jan KRAMOLIŠ. The influence of audio marketing on fashion stores among generation Z: Case study in the highly competitive environment of the V4 group. Journal of Competitiveness [online]. 2024, vol. 16, iss. 3, s. 122-136. [cit. 2025-02-22]. ISSN 1804-171X. Dostupné z: https://www.cjournal.cz/index.php?hid=clanek&bid=archiv&cid=545&cp=.

Tyto citace vytvořil software a mohou obsahovat chyby. Pro ověření přesnosti si nastudujte příslušnou citační normu nebo příručku.

Související články

Attribution 4.0 International Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je Attribution 4.0 International