Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

Social media channel as a strategic advertising tool for small and medium enterprise (SME's) sustainability: Evidence from a developing nation

Repozitář DSpace/Manakin


Find Full text Export to RefWorks
   

 

Soubory tohoto záznamu

Citace ČSN ISO 690:2011

Citace článku v konferenčním sborníku:
AMOAH, John a Abdul Bashiru JIBRIL. Social media channel as a strategic advertising tool for small and medium enterprise (SME's) sustainability: Evidence from a developing nation. In: Innovative Models to Revive the Global Economy [online]. online: Sciendo, 2020, s. 535-547. [cit. 2024-11-20]. ISSN 2704-6524. Dostupné z: https://sciendo.com/chapter/9788395815072/10.2478/9788395815072-054.

Tyto citace vytvořil software a mohou obsahovat chyby. Pro ověření přesnosti si nastudujte příslušnou citační normu nebo příručku.

Související články

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International