Kontaktujte nás | Jazyk: čeština English
Název: | Rozvoj autoregulace učení studentů |
Autor: | Hrbáčková, Karla |
Typ dokumentu: | Odborná kniha (Czech) |
Vydavatel: | Hnutí R |
Počet stran: | 76 |
ISBN: | 978-80-86798-18-9 |
Abstrakt: | Tato monografie se zaměřuje na problematiku autoregulace učení studentů. Vychází z předpokladu, že rozvoj autoregulace učení je v současném světě nezbytný, neboť přivádí studenta k celoživotnímu učení a k jeho úspěchu ve škole i mimo školu. Prezentujeme v ní základní teoretická východiska autoregulace učení z pohledu pedagogického a poukazujeme na dílčí výsledky výzkumů z oblasti autoregulace učení studentů pomáhajících profesí, které jsme uskutečnili v posledních letech. Popisujeme model rozvoje autoregulace učení studentů, který by mohl sloužit především pedagogům k pochopení významu nonkognitivních faktorů v procesu učení studentů. Koncepce autoregulace učení není jen nutnou podmínkou efektivní přípravy na budoucí povolání, ale v neposlední řadě také nástroj zvyšování profesionality a dalšího odborného růstu člověka, který se odráží na kvalitě výkonu jeho povolání, obzvlášť u profesí, jejichž náplní je práce s lidmi a jejich péče o ně. |
Fyzické výtisky: | Jednotky v katalogu Knihovny UTB |
Zobrazit celý záznam |
Soubory | Velikost | Formát | Zobrazit |
---|---|---|---|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory. |