Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

The Importance of Marketing in the Fulfillment of the Third Role of University

Repozitář DSpace/Manakin


Find Full text Export to RefWorks
   

 

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Citace ČSN ISO 690:2011

Citace článku v konferenčním sborníku:
JUŘÍKOVÁ, Martina a Josef KOCOUREK. The Importance of Marketing in the Fulfillment of the Third Role of University. In: 12th International Technology, Education and Development Conference (INTED) [online]. Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2018, s. 8165-8170. [cit. 2019-03-22]. ISSN 2340-1079. Dostupné z: https://library.iated.org/view/JURIKOVA2018IMP.

Tyto citace vytvořil software a mohou obsahovat chyby. Pro ověření přesnosti si nastudujte příslušnou citační normu nebo příručku.

Související články