Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

Kvalita školy z hlediska péče o nadané žáky

Repozitář DSpace/Manakin

Zobrazit minimální záznam


dc.title Kvalita školy z hlediska péče o nadané žáky cs
dc.title The quality of school in terms of care of gifted pupils en
dc.contributor.author Machů, Eva
dc.contributor.author Kočvarová, Ilona
dc.contributor.author Císlerová, Tereza
dc.contributor.author Vápeník, Petr
dc.identifier.isbn 978-80-7454-316-6
dc.date.issued 2013
dc.type book
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.subject Giftedness en
dc.subject gifted pupil en
dc.subject quality of school en
dc.description.abstract Publikace se zabývá kvalitou školy z hlediska péče o nadané žáky. Je rozdělena na 8 hlavních kapitol, jejichž zaměření postupně provádí čtenáře od teoretických východisek problematiky nadání, nadaných žáků, jejich edukace a hodnocení kvality školy, až po prakticky orientované výzkumné šetření. Cílem výzkumu bylo popsat a zhodnotit přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska jednotlivých položek v dotazníku, dále 4 faktorů (oblastí dotazníku) a dotazníku jako celku; porovnat celkový přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska vybraných proměnných vztahujících se k učitelům (pohlaví, věk, délka praxe, zaměření výuky, aprobovanost) a porovnat celkový přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska vybraných proměnných vztahujících se ke škole (typ školy, velikost školy, velikost obce, kraj ČR). cs
dc.description.abstract The publication deals with the quality of schools in terms of care for gifted students. It is divided into eight main chapters, the focus gradually takes the reader from the theoretical background issues talents of gifted children, their education and quality assessment of school to practice-oriented research. The aim of the research was to describe and evaluate the access to education of gifted students in terms of individual items in the questionnaire, as well as four factors (areas of the questionnaire) and the questionnaire as a whole; compare the overall approach to the education of gifted students in terms of selected variables related to teachers (gender, age, length of practice, the focus of teaching, aprobovanost) and compare the overall approach to the education of gifted students in terms of selected variables related to school (type of school, school size, size of the municipality, the county Czech Republic). en
utb.faculty Faculty of Humanities
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/27485
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1004333
utb.identifier.rivid RIV/70883521:28150/13:43870677!RIV14-MSM-28150___
utb.identifier.obdid 43870976
utb.source b-riv
dc.date.accessioned 2015-05-27T12:16:46Z
dc.date.available 2015-05-27T12:16:46Z
dc.description.sponsorship S
dc.format.extent 136
utb.identifier.utb-sysno 73015
utb.identifier.nkp 006190260
utb.contributor.internalauthor Machů, Eva
utb.contributor.internalauthor Kočvarová, Ilona
utb.contributor.internalauthor Císlerová, Tereza
utb.contributor.internalauthor Vápeník, Petr
Find Full text

Soubory tohoto záznamu

Zobrazit minimální záznam