Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

Multigeneric intertextuality in advertising: Discourse strategy from a cognitive perspective

Repozitář DSpace/Manakin


Find Full text Export to RefWorks
   


Soubory tohoto záznamu

Citace ČSN ISO 690:2011

Citace článku v časopise:
NEMČOKOVÁ, Katarína. Multigeneric intertextuality in advertising: Discourse strategy from a cognitive perspective. Topics in Linguistics [online]. 2014, vol. 13, iss. 1 [cit. 2017-11-20]. ISSN 1337-7590. Dostupné z: http://www.degruyter.com/view/j/topling.2014.13.issue-1/topling-2014-0006/topling-2014-0006.xml.

Tyto citace vytvořil software a mohou obsahovat chyby. Pro ověření přesnosti si nastudujte příslušnou citační normu nebo příručku.

Související články

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported