Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

Customers' Satisfaction As The Important Part Of Corporate Social Responsibility's Activities In The Commercial Banking

Repozitář DSpace/Manakin


Find Full text Export to RefWorks
   


Soubory tohoto záznamu

Citace ČSN ISO 690:2011

Citace článku v konferenčním sborníku:
BELÁS, Jaroslav, Lenka BURIANOVÁ, Eva CIPOVOVÁ a Michal ČERVENKA. Customers' Satisfaction As The Important Part Of Corporate Social Responsibility's Activities In The Commercial Banking. In: Finance and the Performance of Firms in Science, Education and Practice 2013 [online]. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB), 2013, s. 47-60. [cit. 2017-09-23]. Dostupné z: http://www.ufu.utb.cz/sbornik/proceedings2013.pdf.

Tyto citace vytvořil software a mohou obsahovat chyby. Pro ověření přesnosti si nastudujte příslušnou citační normu nebo příručku.

Související články