Publikace UTB
Repozitář publikační činnosti UTB

Psychosomatic approach to self-regulation of pedagogical knowledge acquisition

Repozitář DSpace/Manakin

Zobrazit minimální záznam


dc.title Psychosomatic approach to self-regulation of pedagogical knowledge acquisition en
dc.contributor.author Švec, Vlastimil
dc.relation.ispartof New Pathways in the Professional Development of Teachers
dc.identifier.isbn 978-3-643-50153-0
dc.date.issued 2010
dc.citation.spage 201
dc.citation.epage 208
dc.event.title Conference on New Pathways in the Professional Development of Teachers
dc.event.location Brno
utb.event.state-en Czech Republic
utb.event.state-cs Česká republika
dc.event.sdate 2010-06
dc.type conferenceObject
dc.language.iso en
dc.publisher Lit Verlag en
utb.faculty Faculty of Humanities
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1001759
utb.identifier.rivid RIV/70883521:28150/10:63510003!RIV11-MSM-28150___
utb.identifier.obdid 43864501
utb.identifier.wok 000287980000029
utb.source d-wok
dc.date.accessioned 2011-08-09T07:33:51Z
dc.date.available 2011-08-09T07:33:51Z
utb.contributor.internalauthor Švec, Vlastimil
Find Full text

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Zobrazit minimální záznam